hejsan!!!

hej i dag skulle jag va med viola men hon blev sjuk så jag okte hem ok slappa ok jag prata men isabelle. ok hon va med emelie.granqvist sen ska jag åka till en kompis ok sova ska åka 5.kl  ses kanse skriver mer sen;)/elin

spruta

hej på er i dag har vi takit spruta kode inte så ont men äffter aj kan man seja ok då ska man rida på en kalen häst finnt:)

tjatja <3

hi bloggen i dag var jag bara hemma ok slappa ass sönt<3

kussiner!!!

Hi va  med kussinerna i dag ass kul!!! vi va hos farmor och farfar. Vi baka bekarkakor  elr ja
:X kommer tera om ni har kot de bakat beparkakorXD

sjuk

hej i dag är jag sjuk i gän inte bra inte bra men kommer kanse i morgon klöm inte titta karlssonn.webblogg.se

hallo

hej i dag har inte jag något att göra så jag tägte att jag ska bereta några bus om man har trågit när man ducar. man kan gömma sampo och balsam och virida på kalt vaten elr varmt så man bräner sej men inte för varmt. ny har du 2 tips jag lovar att jag skriver mej;)

hej<3

hej i dag va jag sjuk de va inte roligt men jaja lina slutar 3 och mamma jobar så de va as drågit. men jag trår att jag ska komma i morgon kanse skriver i kväl om jag kommer elr inte/elin

kussiner!!!

va med kussinerna  i dag ass kul!!!!!!!!!!

tjena tjena!

idag har jag gjort pepparkakeglassmacka!


recept:
 

vaniljglass
peppar kakor!


ta och skär ut en lång och smal glass bit. lägg på ett pepparkaks hjärta eller vilken form som helst som är lätt att skära runt.skär runt pepparkaks (hjärtat) och lägg det andra likadana pepparkaks hjärtat under så det blir som en dubbel macka med glass på lägg och peppar kaka som bröd!!<3<3 hej då

veckans fråga! <3

veckans fråga

Vilken hjälm skulle ni ni vilja ha ?
Lamicell
john whitaker
GPA speed air

hallo

i dag ska jag till isabelle och vi ska bada och
 sen gå på ett halloween disco!!;)ha de bäst flodhäst!!

har bakat!!

chokladmuffins!!

Godmorgon !

godmorgon! i dag ska jag åka till torp med emelie<3 vid ungefär 10:00. Så jag fick inte sova mer jag är as tröt;) jag skriver när jag kommer hem så kan jag berätta om vad jag har köpt. ha de gott igelkott!

hej<3

i dag har jag och isabelle bakat chockladbollar vi hade roligt tills vi fick städa de va inte roligt men nu ska vi hoppa i hö så ses. jag skriver mer i kväll?

tjo


Hejsan

hej vi som har den här bloggen heter isabelle och elin. vi är bästisar för alltid kommer allti vara vi är nya här på bloggen. men vi ska försöka skriva så mycket vi kan !! tjoho tja då!!

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0